13. mai 2012

Hva har jeg her å gjøre?

Opp grytidlig søndag morgen, har nå første mellomlanding. Har blitt langt flere flyreiser enn jeg liker i det siste.


Men nå er jeg her, på vei til IM Lanzarote som går 19.mai. Sitter her trøtt, fortsatt litt syk, dårlig forberedt - i det hele tatt virker det meningsløst å dra til dette stevnet nå.

Satser på at litt søvn, sol og varme retter på sakene. Trenger bli helt frisk og et noen intense  treningsøkter  for å være klar til dyst.


Denne uken ble skral, nytter ikke å trene under sykdom:

Man hard sykkel til-fra jobb m/omvei.

Ons 30min lett løp

Fre rolig sykkel til-fra jobb

Gir totalt nesten 4,5 time.


Published with Blogger-droid v2.0.2

5 kommentarer:

  1. Stå på Alfred. Smil masse, det er god medisin. Nyt oppladningen de siste dagene :)

    SvarSlett
  2. Lykke til Alfred! Og god bedring!

    SvarSlett
  3. Detta tar du på erfaring Alfred... Hadde vært morsomt å treffes på Hawaii til høsten. Jeg satser på Nice i år.

    Hilsen fra
    Rune Skinnerlien

    SvarSlett
  4. Takk for hilsner og oppmuntringer. Nå er jeg ihvertfall frisk og igang igjen. Kan selvsagt ikke ta igjen det tapte, men med et fornuftig opplegg de siste dagene trenger det ikke bli helt ille.
    - Hawaii? Får se. Først gjelder det å ha et artig oig bra løp her, så får vi se hvor langt det rekker. Og hvis - da må jeg bestemme meg. I utgangspunktet har jeg sagt at jeg drar hvis jeg kvalifiserer meg - nå vet jeg ikke hva jeg vil...

    SvarSlett
    Svar
    1. hihi... liksom vet du ikke hva du vil?
      det vet jeg...
      når du er blitt frisk, kjenner varmen i nakken,har nummeret tusjet på armen og klistret på brystet da er du som sirkushesten som lukter sagmugg.
      men du får ikke dra alene til Hawaii i oktober.
      Du kjemper for en ferietur for meg også denne gangwn. :-)

      Slett