29. juli 2012

Bakkesykling er gøy!

Så lenge jeg har syklet, har jeg vært facinert av bakker - ser jeg en lang bakke, og det er varmt bare kribler det - jeg vil opp! (Og like gøy er det å suse nedover.)
Og da er sykkelrittet "Skykulå opp" noe for meg, bakketempo fra ca 60 til over 900moh. Jeg er tung etter ferien, og merker at formen ikke er helt 100%, men må allikevel være fornøyd med 8. plass av 70deltakere - og langt foran neste mann på min alder (klasseseier).
Ukens treningsmessige høydepunkt var onsdagens tur, vi var 6 stk som hadde en runde med flere klatringer (Seldalsheia + Gilja-Giljastølen-Frafjord- og tilbake). Kjempetur på 1000km og 2450høydemeter på en av årets få sommerdager.

Ellers ble det 3 dager med sykkel til/fra jobb hvor det stort sett gikk rolig og en lite løpetur:
- Totalt ca 10t sykkel og 30min løp. (Og masse slitsomt malerarbeid.)

Har ikke lagt noen plan for neste uke - blir nok noe mer svømming og løping, og heller mindre sykling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar