16. november 2013

Legen tar meg ikke alvorlig

Hadde 4 runder med influensa-lignende greier i vår, og nylig hadde jeg et par dager hjemme fra jobb igjen - og har merket samme såre hals og slim etter det. Tok derfor ny runde hos legen, ny røys med blodprøver og henvisning til infeksjonsavd på sykehuset.

Har allikevel inntrykk at hun ikke tar meg helt på alvor "tror du kan være trygg på at du ikke har noe alvorlig" og "det kan godt være de ikke tar imot deg".

Jeg burde nok holdt kjeft om treningsmengdene, IM Wales resultat, nesten 10t trening  forrige helg etc.

Og neste gang jeg er hos henne skal jeg ikke nevne dagens "trening":
Kl 12 Duathlonkonkurranse,  2,5km løp, 10sykkel og 2,5løp i beintøffe bakker.
Kl 14 Terrengløpkonkurranse 8km. (Og selvsagt syklet jeg til/fra og mellom startstedene).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar