1. desember 2013

Julelysa tennes.

Men før adventskos med barnebarna fikk jeg en fin tur på trisykkelen,  dermed har den blitt brukt ute i alle året måneder. Jeg ønsker å holde sittestillingen vedlike - behov for "innkjøring" på våren er det et tegn på at vintertreningen ikke har vært optimal.

Ellers ødela fysioterapauten treningsuka. 2 x hardhendt behandling av hofta gjorde at det ble lite løping. (Det viktigste er uansett at jeg blir 100% bra - hvis det er mulig i min alder.)

Mandag la jeg inn 3×7min bakkeintervall på vei til jobb, rolig sykkel hjem.
Tirsdag rolig til/fra jobb, 3×6min løp bakkeintervall om kvelden.
Onsdag rolig til/fra jobb.
Torsdag rolig til/fra jobb.
Fredag rolig til jobb - terskeldrag m/omvei hjem.
Lørdag 30min sykkel og 1.15 løp
Søndag 2×20 min terskel sykkel.

Selv om det ikke var helt etter planen ble det en brukbar treningsuke hvor jeg fikk startet med noe intervalltrening. Nesten 2t løp og 10t sykkel totalt.

Litt usikker på de neste ukene. Først må musklene rundt hoften løsnes. Deretter fortsette opptrappingen av løpingen og jevnlig svømming.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar