27. april 2014

Bratt og hardt

Årets første konkurranse! Et artig terrengsykkelritt, "Bokn opp" hvor de siste 1200m gikk rett opp (18% stigning) på løs grusvei. Var ikke noe sjakktrekk å stille med landeveisutveksling - det var ikke lett å få beina rundt med tungt gir, og de jeg syklet sammen med trillet fra meg på ørlett terrengsykkelutveksling i bakken. Ble allikevel nr 5 (av ca 90), får tåle at 4 unggutter kjører fra bestefar:-)

Ellers en grei treningsuke, reiser og famileaktiviteter har begrenset volumet, men hatt flere fine økter:
- Tir: Hard sykkel/terskel til/fra jobb. 1t løp med naturlig intervall.
- Ons: 1.15t sykkel m 5*5min bakkeintevall.
- Tor: Rolig sykkel til/fra jobb.
- Fre: Rolig sykkel til jobb + 35min løp med noen korte bakkeintervaller.
- Lør: 20min konkurranse + over en time oppvarming og rolig sykling.
- Søn: 1.30 lagtur sykkel og 2.30 langtur løp i strålende sommervær.
Totalt 4t løp og 7.5t sykkel = 11.5t

Neste uke starter utesvømmingen - og det blir masse sykling i telemarksbakker...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar