6. april 2014

Ikke så tøff lenger, men klokere

Slike konkurranser jeg bedriver krever at en er tøff med seg selv. I en 10t konkurranse vil det komme tøffe timer, hvor den innøvde stahet fra lange treningsturer i møkkavær gir grunnlaget for å holde ut og komme til mål.
Planla en lang og røff tur på lørdag. Men da lørdagen kom var halsen litt sår og været slo til med kaldt, regn og vind.
Jeg har blitt klok nok til ikke å trene meg syk, ble derfor en roligere og kortere tur, drøyt 4 timer. Endte uansett opp med en flott treningsuke:
Man 2t løp i terrenget
Tir hard sykkel til/fra jobb med omvei.
Ons rolig sykkel, og 1t løp på kvelden
Tor knallhard sykkel til/fra jobb
Fre rolig sykkel
Lør 30min løp og 4t sykkel
Søn 1.5t sykkel
Totalt 3.5t løp og 14t sykkel = 17.5t

Blir langt mindre til uken med 3 dagers jobbreise, men satser ihvertfall på komplette løpeøkter og en tur i vannet. (Kjenner fortsatt det brukne ribbbeinet, men er grenser for hvor pysete jeg kan være)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar