25. mai 2014

Setesdal


Ukens høydepunkt var sykkelrittet Kristansand-Hovden med et trivelig lag fra Lyngdal. Vi hadde rittets flotteste drakter, på bildet er vi sammen med ordføreren som satte pris på at vi promoterer Setesdals flotte kles-tradisjon.
Selve løpet var både-og. Det funket bra i litt over 3 timer, da gjorde jeg jobben - etterhvert fikk jeg krampe og beina stoppet helt opp. Slikt som skjer iblandt, uten at det ødelegger en flott tur i godt selskap og nydelig vær.
Ble ellers en glimrende treningsuke:
-Man 2t terrengløp, god fart på lette bein. 30min utesvømming etterpå.
-Tir rolig sykkel til/fra jobb. Lagtempotrening med intervaller på kvelden.
- Ons rolig sykkel til/fra jobb, 1t rolig løp på kvelden.
- Tor rolig sykkel til jobb
- Fre rolig til jobb   + en kort økt løp bakkeintervall. Rolig sykkel hjem.
- Lør nesten 6t sykkel.
- Søn, planlegger en rolig time på sykkel for å massere ut gårsdagen samt 30min svømming.
Topp uke, 4t løp, 1t svømming og over 14t sykkel - kjenner det har blitt nok trening :-)
Neste uke er det lagtempokonkurranse på tirsdag, ellers mer usikkert treningsmessig. Livet er ikke bare idrett - har både en jobb og min kjære som vil ha meg med på andre ting :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar