12. oktober 2014

Høsttrening

Tilbake på hjemlige veier

Nå er den første av treningsukene hjemme over - en jevn uke med varierende vær, fint innimellom.
Det er et år til 2015 sesongens hovedmål, dermed vektlegger jeg skadeforebygging og det jeg synes er gøy. Har nettopp montert nytt styre(aerobar) på sykkelen - greit å få testet det ut og fin-innstilt. 

Mandag 30min løp, variert tempo og styrketrening.
Tirsdag 1.20 sykkel i variert terreng.
Onsdag sykkel til/fra jobb og 30min løp i terrenget.
Torsdag sykkel til/fra jobb
Fredag 1.5t sykkel og 30min svømming
Lørdag 30min rolig løp (og yoga)
Søndag 2.5t sykkel (bildet er fra denne turen) i moderat tempo + noe styrketrening

Det gir over 8t sykkel, 1.5t løp og 0.5t svømming, akkurat passe. Regner med noe tilsvarende neste uke også. Vil holde meg til 3 rolige halvtimes løpeturer neste uke også, deretter skal jeg forsiktig trappe løpingen opp. Viktig å være tålmodig for å holde en gammel kropp skadefri!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar