29. mars 2015

Overskudd

Selv om det fortsatt er hektisk på jobben slapp jeg reising denne uka, dermed overskudd og tid til trening - en glimrende uke:
- Man kortintervaller på sykkelturen til jobb. 45min svømming. Jevn sykkeltur på over 1.5t hjem i finværet.
- Tir rolig sykkel til jobb. 30min løp sone 2/3. Hard sykkeltur på fixie i kupert terreng hjem, 2.15t
- Ons rolig sykkel til/fra jobb.
- Tor rolig til jobb, la inn 4*7min bakkeintervaller på veien hjem.
- Fre rolig sykkel til jobb.
- Lør langtur på trisykkelen, drøye 4t i vind og kupert terreng, kontrollert tempo.
- Søn 1.15 løp i kupert terreng, stort sett rolig tempo.
Og med tørt vær og første lyse kvelden i sommertiden ble det er liten ekstratur med racersykkelen

Totalt ca 13.30t med mye kvalitet, derav 11.30t sykkel, 1.45løp og 45min svøm.

Prøver å få til noe i nærheten neste uke - avhenger litt av familieaktiviteter. Skal ihvertfall prioritere å fortsette progresjonen i løpingen, 15min ekstra til uken. Nå fungerer det bra, jeg kjenner ikke noe til de gamle skadene - men er fortsatt svært forsiktig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar