18. mai 2015

Tid til alt annet enn triathlon.

Med en jobbreise og en kone som gjerne vil være sammen med meg på fridagene :-) ble det ikke allverdens trening denne uken, men fikk gode nøkkeløkter:

Mandag rolig sykkel til jobb. 45min svømming. Terskeldrag(og litt over) på omvei hjem.
Onsdag hard sykkel til jobb,
Torsdag 1.5t langtur løp.
Fredag rolig sykkel til jobb, Terskeldrag(og litt over) på omvei hjem.
Lørdag 1t langtur løp.

Det ble dermed kun 45min svømming, 2.5t løp og 5t sykkel, drøye 8 timer. Høy intensitet på syklingen, prøver å skru formen oppover.
Må være fornøyd med dette i en uke jeg har hatt jobbtur til Bergen, en overnatting i båten og to netter i Grimstad.

Denne uken, når 17mai og langhelg er over satser jeg på noe mer. Vil prioritere terskeldrag (og litt høyere) på sykkel, slik at jeg kan gi maksimalt for klubben under lagtempo 26. mai.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar