31. mai 2015

Fortsatt kaldt

 
Brøytekanter og snøvær i 900m høyde.

Kalenderen viser snart sommer mens termometeret viser vinter. Også i lavlandet har det vært kaldt denne uke. Kaldt vær med regnbyger - hvor jeg har fått mange gode treningsøkter:
- Mandag 45min rolig løp og 45min sykkel med 3*4min intervaller som siste "spiss" til lagtempo.
- Tirsdag lagtempo - 54min med max intensitet + 1.5t sykkel til/fra og oppvarming.
- Onsdag rolig sykkel til/fra jobb og 1t løp på slitne bein.
- Torsdag rolig sykkel til jobb.
- Fredag litt raskere til/fra jobb m/omvei.
- Lørdag nesten 6t sykkel m/4000høydemeter (ref bilde) - holdt jevn tempo - men jeg hviler aldri på langturene, det skal kjennes.
- Søndag 1.5t løp på tunge bein og en time rolig trilling på sykkel.

Mistet svømmetreningen, ellers topp uke med 3.15t løp og 14t sykkel - over 17t trening.

Nye reiser gir klare begrensninger for neste ukes trening, men tror jeg får til en svømmeøkt og flere gode løpeøkter. Kan leve med litt mindre sykling til uken :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar