2. mai 2015

Helproff

Tirsdag fikk jeg en fin sykkeltur med Allan H. I tillegg til å være en trivelig kar, er han virkelig proff. Kunnskapsrik,  han vet hva han driver på med, og følger sin plan. Til forskjell fra oss amatører enser han ikke andre syklister - er det sone 1 trening får de bare kjøre fra.

Etter uken i Egypt var det hjem til iskaldt vær. Redd for å bli syk av temperaturforskjellen holdt jeg moderat intensitet på alt. Følte meg elendig fredag morgen - det var kun et skremmeskudd. Heldigvis tørt i langhelgen, perfekt til mye sykling:
Man: Sykkel langkjøringstempo til/fra jobb og 45min svømming.
Tir: Rolig sykkel til jobb, 30min løp. Nesten 3t omvei på sykkel hjem, rolig tempo på fixie med noe hardt.
Tor: Hard sykkeltur til/fra jobb
Fre: 1t rolig løp og 3.5t sykkel, jevnt tempo , hardere i bakkene.
Lør: 5t sykkel, hardkjør i flere lange og bratte bakker.
Søn 45min løp og 3.5t rolig sykkel.

Totalt ca 21timer trening: 18t sykkel,  2.15løp og 45min svømming. 
- Beina var blytunge i bakkene lørdag, fungerte faktisk bedre søndag.

Nå blir det to reisedager,  deretter mer normal treningsmengde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar