13. juni 2009

Klar!



Avsluttet uken med svømming og "Dress rehearsal" - trening med fullt konkurranseutstyr, slik at alt blir sjekket - 2 uker igjen til Ironman France.
Svømmetreningene skjer nå også kun i våtdrakt; er såpass forskjellig å svømmme med at trening er viktig. Var kjempevarmt i bassenget på mandagstreningen, og på grensen kaldt ute på fredag.

Jeg er klar; svømmingen går fort, syklingen bra, og løpingen likeså. Lørdagens økt bestod av 2 timers sykling i konkurransetempo med rask overgang til 1.5 times løp, gikk uventet fort. (4.15 fart, avsluttet under 4 uten å presse meg.)

Hanet sannelig på 16 timer denne uken, neste uke blir det klart mindre for å samle overskudd..

Ukens trening:
Mandag rolig sykkel til/fra jobb – slitne bein. 1T15min svømming – i drakt inne, varmt, gikk fort
Tirsdag sykkel(fixie) til jobb om Kverneland, med harde drag og spurter (over terskel), typisk formtoppøkt. Rolig hjem. Kveld run 2, 31min I 3:50-4:00 fart (1t 15min totalt). Gikk overraskende lett..
Onsdag rolig til/fra jobb
Torsdag terskel til jobb (E39), rolig hjem. Sykkel terskel kveld 3*17min (Oltedal)
Fredag rolig til/fra jobb, litt slitne bein. 30min svømming ute
Lørdag “Dress rehearsal”. 2T sykkel IM tempo (Og litt roligere imellom) til Høle + run 3; 1t30min I 4.15 tempo (lot beina gli) – under 4 på slutten!!
Søndag 35min svøm ute

2t20 svøm, 11sykkel, 2.45 løp = 16 timer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar