20. august 2009

6000m i høye bølger er langt



I går hadde vi vår etterhvert tradisjonsrike langsvømming. Langs Limavannet, under E39 og tvers over Edlandshavet til Ålgård. I tillegg til at det er lengre enn jeg svømmer under trening og konkurranser blåste det kraftig. Heldigvis på tvers av Limavannet, fikk bare små bølger inn på den siden jeg puster. Men Edlandshavet var opprørt; toppene gikk hvite og de krappe innlandsbølgene slo inn fra siden. Vanskelig å holde rytmen når bølgene vil være med og bestemme...

Det gikk overraskende greit, selv om jeg svømmer lite har jeg opparbeidet meg en viss rutine i ulike forhold, og var overraskende lite utslitt da jeg gikk på land etter litt under 2 timers svømming.

I tilleg til meg var Randi Amalie, Trine, Pierre, Bjørn, Øyvind H, Bård J og Lars Erik med på svømmingen.

Og tradisjonen tro ble det en trivelig kveld etterpå, da vi dro hjem til meg og fortærte Lars Erik's lasagne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar