9. august 2009

Dårlig sponsor




Mitt private trenings og konkurransetøy er nå merket med ny "sponsor". Den er dårlig i den forstand at de ikke betaler noe - det er jeg som støtter dem.

stop the silence er ungdomsorganisasjonens motto: Si i fra og protester hvis du oppdager at andre menneskers rettigheter blir tråkket på. (Se "soulmate" på facebook.
normal is over er opprinnelig brukt av en liten organisasjon som arbeider i Burma - men er egentlig universelt: Det vi anser som et normalt liv; komme inn på den skolen vi er kvalifisert for, få den jobben vi er kvalifisert for, leve i trygghet, praktisere vår tro....... en slik tilværelse er OVER for verdens 200millioner forfulgte kristne. Dere kan se mer om dette på www.nmio.no

Har ellers hatt en hektisk uke, men med OK trening; 3 gode løpeøkter, 2 korte svømmetreninger, hard sykkel til/fra jobb og for første gang siden juni en tur på konkurransesykkelen. Jeg er godt i gang, og har enda drøye 2 mnd til formen igjen skal spisses. Betyr at jeg er langt fra mitt beste til helgens lille og koselige konkurranse på Ålgård. Det viktigste er å delta....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar