25. september 2009

Det vanlige dillemmaet



Bildet er fra Hawaii 2006, hvor løpeformen var 100% inntil magetrøbbel ødela.

Skal jeg trene mer eller mindre nå?
- Skulle gjerne hatt et par skikkelige løpeøkter, for å sikre at steget kommer på plass, slik at teknikken sitter og gjør det mulig å løpe fort uten å bruke fro mye krefter.
- Svømmeteknikken uten våtdrakt sitter heller ikke
- Og kunne gjerne hatt noen flere formoppbyggende terskeløkter på sykkel.

Samtidig har jeg vært sliten denne uken, mye trening i det siste har tatt på, og jeg MÅ være helt restituert 10 oktober. Men det er jo lenge til...

Er alltid slik når viktige konkurranser nærmer seg. Vet jo at det ikke er så mye jeg kan gjøre for å bli bedre nå, 2 uker før - og vet at jeg egentlig er i stigende form og har et kjempegrunnlag. Og vet at jeg kan ødelegge alt med for tøff trening nå...

Samtidig skulle jeg bare....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar