26. september 2009

"Løsning" på dillemmaet

Våknet med sår hals og litt feber - da blir det ikke trening denne helgen.
Selvsagt ergerlig, men blir jeg fort frisk igjen betyr det lite.

Har vært tung i beina hele uken, og uten trening i helga er volumet relativt lite:
Mandag rolig sykkel til/fra jobb – slitne bein. 1T15min svømming, gikk passe tungt, dårlig gli i vannet.
Tirsdag Planla hard kjøring om morgenen til jobb, om Kvernaland. Men beina var slitne, så jeg tok det rolig, og rolig hjem. På kvelden run 2, 30min i 4.05tempo (3.50 siste km) Vanskelig å få opp farten, sliten.
Ons rolig sykkel til/fra jobb
Torsdag rolig til jobb, direkte til run 2, men kun 6*800m drag pga fortsatt litt slitne bein. Fokuserte mer på steg enn intensitet – OK. Lett terskel o/jernbanen på vei hjem. Slitne bein, men kommer seg – OK trening i dag!
Fredag rolig sykkel til/fra jobb
Lørdag sår hals, trening avblåst
Totalt drøye 10 timer, 7.30 sykkel, 1.15svøm, 1.30 løp

Satser på å bli frisk snart, og kan starte en god og jevn treningsuke på mandag, siste uken før jeg reiser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar