6. september 2009

Jevn treningsuke - travelt

Var sliten da uken begynte, har dermed hatt flere rolige dager. Ting skjer utenfor triathlonverden, ble dermed kun en sykkeltur i helgen - 11mil på flate jæren på søndag ettermiddag.

Søndag forrige uke fikk jeg vondt i leggen under rolig løping. Har kjent det denne uke også, og droppet løpingen. En uke uten løping er ikke noe problem, det viktigste er å bli for bra, regner med at jeg får noen gode løpeøkter til uken.

Ukens trening:


Man rolig sykkel til/fra jobb. 1 t hard svømming på kvelden. Var rart med første økt inne, uten våtdrakt på flere måneder.
Tir rolig sykkel til/fra jobb. 20Km tempoløp på kvelden (50km tilsammen inkl til/fra sykling og oppvarming)
Onsdag rolig sykkel til jobb, terskel o/Kvernaland hjem (ca 1 time i bakker)
Tor rolig sykkel til/fra jobb. ! time sykkel, med 2*20min terskel på Cento på kvelden (vondt i legg, droppet løp)
Fredag rolig sykkel til/fra jobb
Søndag 3t30min sykkel på Cento – 2t jevnt hard tempo (flatt), deretter 2 bakkedrag på ca 20 min hver.
Totalt 1t svøm 14t sykkel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar