5. juni 2011

Hvileuke - mye jobb og fest

Uken startet med 3 dagers tur (jobb) til Ostrava. Torsdag og fredag var det fullt kjør med brullupsforberedelser, og lørdag var den store dagen for min sønn og hans kjære. Med strålende vær ble det kjempeflott feiring, var kjekt å kunne bidra tid denne dagen.

Oppi dette har det blitt helt minimalt med trening:
- Mandag 1t løp
- Tirsdag 30min svøm og 30min rolig løp
- Onsdag en kort morgenjogg.
- Fredag 1.30 sykkel, mye hardt og kupert på fixie.
- Søndag 1t sykkel, hardt og kupert.

Totalt 2.30sykkel, 1.45 løp og 30 svøm = Under 5 timer. Greit nok, det skader ikke med en roligere uke treningsmessig.

- Er mer reising til uken, blir dermed begrenset med trening også da.

1 kommentar:

  1. Eg les mykje på bloggen din Alfred! Eg syns du æ makalaus god på å få te kombinasjonen jobb, familie, trening og ikkje minst det å halde deg frisk!!
    He du nokon tips når det kjæm te næring? (Hell andre råd - som gjer at helsa held litt bære det lange løp?)

    SvarSlett