22. april 2012

Borte bra men hjemme best?

Hatt halvannen uke på tur med verdens hyggeligste kollega og trivelige kunder, hvor vi i tillegg til hektiske arbeidsdager har hatt fine opplevelser, se for ex bildet i forrige innlegg - det er uansatt godt å komme hjem til egen kone (og barn). Treningsmessig er det noe annet - lang reise (med nattfly uten søvn, ekstradøgn i Oslo) - hjem dautrøtt og døgnvill. Når det i dag i tillegg var kaldt og regnet, kom lengten tilbake til varmere strøk. Og reisen merkes treningsmessig. Kunne presset ut noen flere treningstimeer - og risikert å blitt syk eller kjørt meg helt på felgen. Det ble dermed med dette: - Mandag 30min svømming - Tirsdag 1.15løp rett under terskel. 30min svømming. - Onsdag 30min løp, inkl 2* 6.5min intervall - Lørdag 2t sykkel, middels tempo i kupert terreng. - Søndag 30min sykkel. (Hadde planlagt mer, men jeg kjente at det ikke var lurt - spesielt da jeg begynte å fryse i regnværet). Oppsummert blir det 2.30 sykkel, 1.45løp og 1t svømming = drøyt 4timer - må vel være årets minste. Håper jeg snart får sovet ut, slik at jeg kan få noen gode dager i starten av neste uke. Onsdag blir det igjen reise, med større begrensninger. Ingen ideell situasjon 4 uker før IM Lanzarote - men jeg skal nok få vridd det til. Opplegget på slutten må bli noe anderledes enn jeg pleier, mer og hardere trening tett innpå løpet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar