30. april 2012

Siste hardkjøruke over?

Det vanlige opplegget mitt før store løp er masse hardtrening fram til 3 uker før, deretter gradvis nedtrapping. Nå har det blitt mye jo-jo uker, dermed får jeg prøve noe nytt - mer trening tettere mot konkurransen - IM Lanzarote 19.mai. Jeg slapp unna en Helsinki-tur, dermed ble treningsuken bedre enn ventet:

Man rolig sykkel til jobb, terskel/styrketråkk hjem med omvei.

Tir rolig til jobb og 30min svøm på veien, intervaller hjem. 30min rolig løp på kvelden. Skulle vært intervaller, men fikk vondt i leggen og avbrøt.

Ons 2t sykkel til jobb, mye terskel. Intervaller hjem. 1t sykkel og 1t svøm på kvelden.

Tor rolig til jobb, rask langtur hjem.

Fre ble det noen bakkeintervaller på vei til jobb.

Søn 1t sykkel, m/terskeldrag


Totalt over 10t sykkel, 1,5svøm og 0,5løp - drøye 12t bra trening.


Nå er foten bra igjen, men utsetter neste løpeøkt til torsdag for å være helt sikker. Blir medium volum og relativt høy intensitet i kommende uke også. Til helgen er det bare 2uker igjen....


Published with Blogger-droid v2.0.2

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar