17. april 2012

Litt av hvert i vannet


Endelig har det blitt en uke med varme og en del svømming. Denne kameraten på 2 meter var bare 3m fra oss - uten noe gjerde mellom oss. (Men det var ikke her jeg svømte ute).
Har hotellrommet 5m fra det lille svømmebassenget, og fikk i tillegg en svømmetrening ute. Med løping om morgenene (jeg våkner uansett rundt kl 5), og leiesykkel i helgen har det blitt langt bedre treningsmessig enn fryktet på denne turen til Houson. Og som bonus er det fin sommervarme, trivelige kunder og kollegaer jeg er sammen med.

Ukens trening:
Mandag: Bakkeintervall løp (hjemme) - 4&8min drag. 1t totalt.
Tirsdag: Kun 25min svømming på reisedagen.
Onsdag: 40min terskel løp. 30min svøm
Torsdag 45min svøm.
Fredag. 1t svøm, 1.20løp
Lørdag. 1tløp, 2t sykkel, 15min svøm.
Søndag: 4.30 sykkel, 15min svøm.

Totalt 4t løp, 6,30sykkel og 3svøm = 13,5t trening. Ikke verst på en uke jeg trodde det ville bli minimalt. Blir nok mindre denne uken - en kronglet hjemreisen med en stopp i Stavern/Oslo, og tett program ellers vil nok kreve sitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar