1. april 2012

Opp og ned

Denne uken ble det ned treningsmessig - igjen noen dagers jobbreise, gir lite trening de dagene og når jeg er tilbake hos mine kjære kan jeg ikke bare prioritere trening. Hadde ingen stor feiring selv om 30års forlovelsesdag er verd å markere :-)

Igjen ble løpingen prioritert, jeg får til å løpe under reise, og det er på dette området det er viktigst for meg å holde progresjonen. Fikk i tillegg flere andre kvalitestøkter, slik at uken ble bedre enn de 7.5timene i seg selv indikerer:

Tirsdag: Kortintervaller, totalt 1t10min løp inkl oppvarming/nedkjøring.
Onsdag: Sykkel terskelintervaller - 2*20min og 1*12min.
Torsdag: 30min rolig sykkel, terskel løp påå kvelden.
Fredag: 1t15min hard sykkel
Lørdag: 35min svømmming og 2t løp

Totalt 4t løp, 3t sykkel og 1/2t svømming i tillegg til litt styrketrening.

I påskeuken som kommer satser jeg på noe mer trening igjen, skal få inn et par skikkelige sykkellturer og en god svømmeøkt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar