23. mars 2014

Mye reiser og trening

Med to jobbreiser (inkl 3 overnattinger) er det ikke greit å få til masse trening, uken ble allikevel langt bedre enn forventet:
- Man 30min svømming + noe styrketrening
- Tir 1t løp, jevnt tempo
- Ons sykkel m/kortintervaller og omvei til jobb, terskel hjem. 30 min løp
- Tor rolig sykkel til jobb, hard terskel hjem
- Fre trisykkel, bakkeintervall 5*5min
- Lør 1t løp i terreng, bakkeintervall på racersykkel, 4*5min
- Søn 2t sykkel i variert terreng på slitne bein.

Totalt 8t sykkel, 2.5t løp og 30min svøm - 11timer og mye med høy kvalitet, det er bra. Ekstra bra at løpingen går så fint - dermed fortsetter jeg opptrappingen neste uke. Øker gradvis løpevolumet til 3 økter 1+0,5+2,5t pr uke - deretter skal intensiteten økes.

Det meldes strålende tørt vårvær hele neste uke. Har fortsatt andre ting enn trening i hverdagen, men satser på flere fine løe og sykkeløkter - og (ihvertfall enda) ingen planlagte jobbturer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar