13. september 2014

Noe mangler her!

Jeg undres stadig over denne båthavnen.
Med 10m forskjell på flo og fjære har båtfolket andre utfordringer enn oss hjemme. Tenby er en fin by å være turist i, koselig sentrum, middelaldermurer og strender - og trivelige innbyggere.
Gikk tidlig til sengs i går etter en hyggelig middag sammen med Elisabeth og Bjørn Christian. Han er på bedringens vei og vil starte i morgen.
I dag bruker jeg mye tid på å slappe av. Startet dagen med noen bakkeintervaller på sykkel, deretter uttøying og siste sjekk av sykkel og pakking av poser; sykkel og pose for sykkeltøy og løpetøy skal snart innleveres. Siden blir det ny massasje og hvile, samt den obligatoriske Race Breefing. Innimellom hører jeg på 'kampsangen' min, 'The heat is on' som jeg også nynner på underveis i løpene - minner meg på at det er tøft - og jeg er den tøffeste:-)
Føler meg så klar jeg kan være, eneste bekymring er at jeg fortsatt har litt rusk i halsen og muligens ørlite feber. Håper det er mest nerver.
Jeg gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar