30. mai 2009

Tøff treningsuke

Gikk inn i uken med skade som hindret løpingen, kjørte dermed flere tøffe sykkeløkter, mye på terskel. Kom igang igjen med løpingen torsdag, fikk dermed en fin terskeløkt torsdag og en tøff og rask løpetrening lørdag - 2 timer i 4.25 tempo.
Har ikke vært like mange timer som forrige uke, men med høyere intensitet har treningsutbyttet vært maksimalt.
- Jeg er i rute.

Og i tillegg har vi kjøpt seilbåt!
- Får kanskje et par korte turer med den i juni - etter Nice blir det mer.

Detaljer:
Mandag sykkel til/fra jobb. Terskeltrening o/Kverneland til jobb - rolig hjem. OK, men slitne bein, 1T15min svøm, funket fint
Tirsdag sykkel rolig/middels tempotil/fra jobb. Tøff sykkeløkt på kvelden i øsende regnvær. 1t 20min med 3*15min terskeldrag. Tunge bein, men greit når jeg er igang
Onsdag rolig til/fra jobb m/litt kvalitet i drag
Torsdag syklet jeg om Lye til jobb på fixie; fikk dermed 1t30min, deriblandt 1 time med korte terskeldrag + noen korte intervaller til slutt. 1t løp på kvelden; 4.30 tempo nedover elva – 20min drag i 4.15opp – under 4 på siste km: Funket bra, ingen tegn til skaden!!!!
Fredag rolig sykkel til jobb
Lørdag 2t løp 4:25 tempo, tøft

1t15min svøm
3t løp
9t sykkel
Totalt over 13 timer; mye terskel på sykkel og 2 flotte løpeøkter-
Er jevnt sliten, men absorberer den tøffe treningen bra.
Løpingen funket greit etter over en ukes skadepause.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar