1. august 2011

Høyt oppe

Helgen ble preget av Tall ships race i Stavanger. Lørdag selte vi en hundre år gammel skute (artig å være i toppen av masta), søndag var vi i egen båt og tok avskjed med de flotte skutene. Fantastisk å skue et hav fylt med store seilskip - vanskelig å få gode bilder.
Også treningsmessig har jeg vært høyt. Selv om beina fortsatt er litt tunge har det gått svært raskt både i vannet og på land - på tross av lite løpe og svømmetrening er farten der de skal være. Og jeg sykler bra. Formen er der den skal være en uke før Norseman. Ukens trening:
Tir 2t sykkel langtur med noen terskeldrag. Terskelløpin om kvelden, 21min flatt og 12min oppover.
Onsdag 30min svømming.
Tor terskel sykkel, 15+15+10min( det midterste motbakke)
Fre 20min rolig svøm og 35min rolig løp - stive bein
Søn terskel sykkel, 15+15+10min, de lange i motbakke.
Sammen med oppvarming og rolig sykkel til/fra jobb blir dette over 11t sykkel,1,45løp og 50min svøm, akkurat passe skjerping av formen. Neste uke blir det mye hvile - og en lang lørdag
Published with Blogger-droid v1.7.2

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar