29. august 2011

Bratt og høyt

"Erstatningsfjellet" arrangøren fant etter å ha måttet legge om løypa var ikke verst - rager over 700 m.o.h, og løypa gikk steilt oppover.



Det hører med til historien å fortelle om reisen opp til Trollveggen triathlon:
- I sikkerhetskontrollen på Sola flyplass ble sykkelen stoppet - gjorde utslag på sprengstoff! Etter mange spørsmål etc (jobber du med sprengstoff, har du syklet over annleggsområder....) fortalte en av kontrollørene at de tidligere hadde vært borti et spesielt vaskemiddel for sykkel. Ble tipset om å prøve å spyle sykkelen. (Jeg var på flyplassen, 45min før avgang - greit med rådet, men hvordan få til det i praksis...). Inn på handicaptoalettet hvor jeg vasket og tørket det jeg kunne - tilbake til ny kontroll, hvor den ble klarert.
- Kom dermed med flyet til Oslo, videre til Molde, deretter buss/ferje til Åndalsnes hvor jeg var fremme litt før kl 22. Hadde booket et rimelig hotellrom på nettet - men der var det svart! Ingen betjening, ingen som svarte da jeg ringte på "nattklokken"... Heldigvis var det et annet hotell der, det ordnet seg....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar