7. september 2013

Imorgen skjer det

Løypa har mange bratte partier hvor en kan holde stor fart på smale, svingete veier uten å se rundt neste sving.

Startet dagen med noen korte bakkeintervaller på sykkel, greit å få brukt muskler og hjerte litt dagen før. Etterpå var det klargjøring og innlevering av utstyr, nå er nesten 1700 sykler, 1700 poser med hjelm og sykkeltøy og 1700 poser med joggesko linet opp i skifteområdet.

Fikk meg 30min massasje etterpå - nå kjennes det meste bra (dvs litt småsår i halsen, småvondter i bein og rygg, ørlite kvalm og hodeverk - er det det som kalles nerver?).

Satser på en gøyal og hard dag.  Ville normalt håpet på en topp-3 plass i klassen min, men det er ikke realistisk i år. Plasseringsmessig er jeg glad om jeg når topp 10, og under 11 timer, det viktigste er uansett et godt løp hvor jeg får pint ut det som bor i meg - og litt til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar