4. september 2013

På tur

Startet reisen til IM Wales med fly kl 8 i morges. Via Flesland til Gatwick, deretter 4-5 timers kjøring (på venstre side).
De siste forberedelser og treninger er dermed unnagjort:
Mandag langturtempo sykkel til og fra jobb, deretter løp bakkeintervall 6min × 3 med 3 min pause mellom. Høy intensitet for siste "skjerping" av formen. Godt med en yogatime etterpå.
Tirsdag naturlig intervall (fort oppover, roligere ned) da jeg tok en liten omvei til jobb. Opp mot maks tempo på toppene.
Rolig m/ett terskeldrag på 19min hjem.
20min svømming på kvelden.

Jeg er klar, og som vanlig kjenner jeg noen småvondter når et stort løp nærmer seg.

Kan undres, jeg er over 50år og har vært gjennom dette mange ganger før, har et fint liv utenom - dermed betyr en IM ikke allverden.
Jo, den gjør visst det - jeg begynner å bli nervøs, og gleder meg som en unge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar