8. oktober 2009

Det er noe med dette stedet




Våknet som vanlig litt tidlig. Har satt meg ut på terrassen, hører suset fra bølgene og ser himmelen skifte farger når solen snart kommer opp. Behagelig å kjenne den litt kjølige morgenluften mot kroppen. Er dessverre ikke så mye av dette som kan fanges opp av et kamera og litt tekst på en blogg.

Jeg storkoser meg - og er samtidig litt bekymret for løpet. Kroppen føles ikke topp. Har vært for mye småplunder i det siste. Hadde et opprinnelig mål om å komme blandt de 25 beste i klassen min (170 deltakere + 5-6.000 som ikke greide å kvalifisere seg), men jeg vet ikke nå. Får gjøre som i Nice - gå ut med målet om å ha det gøy, så får resultatet bli som det blir. Og det ble jo ikke så verst i Nice?

Etter frokost blir det en tur inn til startområdet, svømmetrening og henting av startnummer. Deretter vil jeg klargjøre alt utstyr, det skal leveres inn på fredag. Og innimellom blir det nok tid til å nyte sol, strand og sjøliv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar