10. oktober 2009




Har jeg nevnt at det er fint her?
Går aldri lei av solnedgangene (eller soloppgangene, eller å bade med "akvariefisk" og skildpadder, eller varmen...)

Nå er siste trening gjennomført, 35min på sykkel inkludert 3*3min intervaller for å "vekke opp" kropp og bein. Utstyr er innlevert, og resten av dagen blir ganske rolig. Holder meg stort sett unna solen i dag - får nok av den i morgen.

Hadde trivelig lunch med de andre norske deltakerne her: John A er klar, mens Olaf har ryggtrøbbel og blir tilskuer. Selv starter jeg, og håper leggen holder - er svært usikker.

De siste dagene har vært unormalt varme, selv til her å være - blir en skikkelig utfordring hvis det blir slik i morgen også. Jeg håper faktisk på det, da vil også de uten skade i leggen slite på løpingen.

Hvis noen vil følge med på løpet via nettet, sjekk www.ironman.com Der er det en egen "athletes tracker", slå inn nr 664, så ser dere om jeg kommer meg framover...
Nå er det leggetid, vekkerklokken står på kl 04.10, har en lang dag foran meg.

1 kommentar:

  1. Blitt dårlig med blogging under løpet, beklager det :(
    Men her er litt bilder :D
    Formen er fin, med unntak av en legg som ikkje vil løpe. Blir derved å gå i mål, til ei tid på 11-12 timer....

    http://www.facebook.com/album.php?aid=161311&id=653490599&l=5b20d7850f

    SvarSlett