11. oktober 2009

Servering underveis


Bilde tatt helt i starten, da jeg prøvde å løpe.

Normalt haster jeg forbi matstasjonene, roper "Cola" og heller i meg et glass, samt får vann eller isbiter som jeg heller over meg.

I går ble det anderledes, når jeg måtte gi opp løpingen var det tid til mer, og jeg fikk prøvd nesten alt de hadde å tilby:
- To kopper suppe
- To boller
- Pretzels
- En kvart appelsin
- En halv banan
- Cola
- Vann
- Sportsdrikk

Rakk altså ikke å bli matlei på den 5 1/2 times spaserturen.

Var en helt annderledes opplevelse enn hva jeg er vant med; tid til å prate med andre som gikk - takke de som står på matstasjonene, rocke med gjengen på vendemål.

Og for første gang har jeg ingen gnagsår på beina etter et løp, vil også beholde alle tåneglene.

Alt har en positiv side - jeg plystret også på "Always look at the bright side of life" de jeg gikk i mørket på slutten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar