22. oktober 2009

Trening rett etter Ironman?






Jeg var hovedsakelig turist uken etter løpet.

Normalt kreves det noen rolige uker etter en Ironman, og da VM også var sesongslutt var det planlagt.
Hadde en rolig uke på Hawaii, surfing, bading, opplevelser (jeg legger inn noen feriebilder i morgen) + et par skikkelige svømmeturer i havet og en rolig sykkeltur - jeg stortrives på sykkel i varmt og fint vær.
Denne uken er heller ingen treninguke - kun sykling til/fra jobb (19km hver vei). Og forresten, i kveld var jeg med på bakkeintervaller - med ny sykkel og fint høstvær var det greit å treffe treningskamerater. Får se hva jeg gjør til helgen.
Neste uke satser jeg på å komme igang med svømmingen på mandag og 1-2 lette løpeøkter (foten er allerede mye bedre) - og vil selvsagt sykle til/fra jobb, samt drive noe forebyggende styrke og bevegelighetstrening.
Lager ingen struktur før uti november - men jeg driver jo på med dette fordi det er gøy - og da er det ingen grunn til å ha "ferie" fra trening.
Nå er kroppen også klar, siden jeg ikke fikk løpt har jeg ikke behov for særlig restitusjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar