10. mai 2010

Det nærmer seg

Gradvis litt mindre treningsbelastning, men intensiteten holdes relativt høy. Det meste går bra nå, også svømmingen. Litt usikker på løpingen, den gamle lårskaden ligger stadig og lurer. Har muligens sammenheng med stiv rygg pga ribbeinsbrudd - og vil forhåpentligvis gi seg gradvis.
Har hatt en fin treningsuke:
- Mandag rolig sykkel til/fra jobb, flott svømmeøkt 1t15 om kvelden
- Tirsdag sykkel på terskel til jobb, rolig hjem. Deretter 5*4min bakkedrag. Løp inkl noen raske 2min intervaller om kvelden.
- Onsdag rolig sykkel til/fra jobb
- Tordag terskel & styrketrøkk til/fra jobb, inkl. litt omvei. 1t løp på kvelden i jevnt økende fart - ned under 4min/km, svært oppløftende økt.
- Fredag reise.
- Lørdag 3*12min terskelintervaller på sykkel
- Søndag 1t løp langkjør i 4.30tempo.

Totalt 8.30t sykkel, 1.15svøm og 3t løp = nesten 13timer - og mye med bra intensitet, samtidig som jeg begynner å få litt overskudd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar