24. mai 2010

Takk og tall

Takk for alle hilsner, både her og på andre fora.

Så en oversikt over resultatene for alle menn i konkurransen (proffer, amatører, alle aldersgrupper). Med 1570 påmeldte antar jeg at 12-1300 var menn.

Svømming, 1.04, nr 309 (Kjempebra til meg å være, en blir aldri god svømmer når en starter med det i voksen alder).

Sykkel, 5.24, nr 56 på syklinga (Den er jeg fornøyd med, hadde dermed passert over 200, lå på ca 80. plass inn fra sykkel)

Løp, 3.38, nr 157 på løpinga (Alt for dårlig til meg å være, jeg pleier å løpe like godt som jeg sykler - men det beste jeg var god for med det minimale treningsgrunnlaget på løping).

I stedet for å ytterligere avansere falt jeg dermed ned til nr 92 av mennene, 99 totalt og 5 av de ca 260 i min aldersgruppe. (Jeg passerte kvinne nr 3 på syklinga, men flere av de unge proff-jentene løp bedre enn meg.)

Etter 15 IM-konkurranser har jeg sluttet å bli skremt når jeg ser så mange veltrente, atletiske unge kropper som stråler av energi og innsats før start. Jeg vet at en stadig mer gråhåret, hengslet gammel gubbe fra Ålgård pleier å komme i mål foran de fleste :-)

Ser dere på klokkeslettet dette innlegget er skrevet på, forstår dere at jeg heller ikke har fått sovet mye i natt - beina er fortsatt stive og vonde. Om noen timer er det frokost, deretter en lang reisedag til jeg kommer hjem sent i kveld.

3 kommentarer:

  1. Du er en rar, gammmel mann, og jeg er glad i deg.
    Så må du snart lære at hvis du vil sove nettene etter en IM, så må du ha med meg.
    Bente

    SvarSlett
  2. Hei

    Jeg er mektig imponert over dine resultater! Hadde jeg bare kunnet løpe så kunne jeg kanskje drømt om en Hawaii-tur jeg også en eller annen gang i fremtiden........ Uansett lykke til med T-O og så får jeg se om jeg slår deg på syklinga i neste Ganddal tri ;-)
    Bjørn Christian Borg

    SvarSlett
  3. Gratulerer saa mye Alfred!!

    Det har vaert morro aa foelge treningen din dette aaret (ogsaa), og at det gikk bra paa Lanzarote var jo enda bedre.

    Halvard

    SvarSlett