22. oktober 2010

Litt vemodig

Jeg er lite opptatt av klær. Kan ikke fordra å gå i klesbutikker, kjøper lite.
(Nå omtaler jeg "sivile" klær, er selvsagt noe helt annen med treningstøy :-)

Allikevel blir det stadig trangere i klesskapet, måtte ta en rydde/kasterunde. Og det som fyller skapet er t-skjorter. Ikke kjøpte, men finisher-skjorter fra ulike konnkurranser. Jeg går i de fineste av disse daglig, mens de som ikke er like pene har blitt liggende og fylle opp plass. Nå måtte de ut, og samtidig kommer minnene:

- NM Haugesund 2002: Ikke det rekordkalde vannet, men kaldt nok til at jeg ikke tinet opp før midtveis i sykkeletappen.
- Mange Stavern-skjorter: Mange fine minner fra kjempetrivelige konkurranser og samlinger. Triathlon-norge savner Stavern!
- Langkawi: Kjempefint feriested, flott og varmt IM med utrolig trivelige arrangører.
- Klagenfurt/Karntnen: Mitt yndlingssted; familieferie og 3*IM.
- NM Gjesdal 99: NM på hjmmmebane.
- "Forbiløping forbudt": Et par skjorter fra bedriftslaget i Holmenkollstafetten. Trivelige turer med god mat og ..... - og noe meningsløs løping i motbakke etterpå.
- Norsman support 2008: En opplevelse å få støtte min datter som kjempet utrolig tappert.
- Eidfjord mini triathlon. Minnerik sykkeletappe som plutselig rundt en sving går stupbratt opp, deretter røft nedover på grusvei som er krevende for smale racerhjul.
- I Was Dea : Tema t-skjorte etter jordskjelvet på Kona rett før Ironman i 2006.
- Ogge triathlon, kjempeflott løp i fine omgivelser. Min dyreste t-skjorte: Etter jeg vant og fikk 2.000kr i premie første gang, rådet jeg arrangøren til å redusere vinnerpremiene og istedet gi deltaker t-skjorter til alle. De fulgte rådet mitt, slik at neste gang jeg var der og vant - fikk jeg 1.000kr og en stygg t-skjorte:-)

Men nå blir disse (og noen andre klesplagg) pussefiller og Fretex-mat. Har fortsatt et lass skjorter som sjelden brukes - og neste år er det nye løp - og nye t-skjorter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar